Липень 24, 2014

Зміна тарифів на транспортування вантажів залізничним транспортом по території України

Відповідно до наказу Міністерства інфраструктури України від 11.07.2014 № 306 починаючи з 0 годин 23.07.2014 розрахунок плати за вантажні перевезення проводиться за тарифами Збірника тарифів із застосуванням коефіцієнтів для:


вантажів 1 класу (044, 082, 101-103, 141, 142, 161, 181, 182, 191, 231 (крім 231072), 232 (крім 232253, 232272, 232395, 232408, 232412, 232427, 232431, 232446, 232450 , 232465, 232472), 234 (крім 234047), 241 (крім 241464, 241479), 242 (крім 242128), 245, 253, 281, 291, 301, 304, 431-436, 485 483, 485 661, 487 169, 488 049, 488161, 488392, 542072 (в універсальних вагонах), 692) – 0,863;
вантажів 2 класу (011-018, 021, 022, 024, 041-043, 051-053, 061-063, 071, 073, 074, 078, 081, 091-093, 111, 112, 123, 124, 126, 151-153, 171, 201, 221-225, 233, 243, 244, 246, 251, 254, 255, 263, 264, 292, 302, 303, 381 087 – легкові автомобілі у спеціалізованих вагонах для перевезення легкових автомобілів, 474 , 481, 488 477, 505, 515 091, 541, 542 (крім 542072 в універсальних вагонах), 563, 564, 571, 595, 601, 602, 662, 693 (крім 693157 з провідниками), 724, рейки (321 ) і частини залізничного рухомого складу і верхньої будови колії (414), що перевозяться на адресу підприємств залізничного транспорту) – 1,232;
вантажів 3 класу (023, 031, 054, 072, 075-077, 094, 121, 122, 125, 127, 131-133, 211-215, 226 021, 226 069, 226 106, 252, 256, 261, 262, 265 – 268, 311-316, 321 (крім рейок, які перевозяться на адресу підприємств залізничного транспорту), 322-324, 331-333, 351, 361, 362, 371, 381 (крім 381087 – легкові автомобілі у спеціалізованих вагонах для перевезення легкових автомобілів ), 391 (крім 391159, 391464, 391479, 391483, 391498), 401-405, 411-413, 414 (крім перевозяться на адресу підприємств залізничного транспорту), 415-418, 421 (крім зазначених у пункті 9 цих коефіцієнтів), 422, 423, 441-443, 451-454, 461-467, 471-473, 475, 482-485 (крім 485483, 485661), 486, 487 (крім 487169), 488 (крім 488049, 488161, 488392, 488477 ), 489, 515 (крім 515091), 516, 517, 574, 591-594, 611, 621-626, 631-635, 641, 651-654, 661, 671, 681-685, 711-713 (крім 711073 , 711374), 721-723, 725, 726, 731, 732, 741, 742, 751-758) – 1,895;
продукти харчування (501-504, 511-514, 521, 551-556, 561, 562, 572, 573, 581-584) (ВТ нр 1028) – 0,991;
енергетичних газів (226 (крім 226021, 226069, 226106), 711073, 711374) (ВТ нр 1002) – 1,324;
вантажів у великотоннажних контейнерах і порожніх великотоннажних контейнерів (усі коди, 391159, 391464, 391479, 391483, 391498) (ВТ нр 2001); вантажів у рефрижераторних контейнерах на сцепах з дизель-генератором (ВТ нр 2003) – 0,924;
порожніх великотоннажних контейнерів залізниць (391479, 391483) у власних вагонах (тарифна схема 14.1) (ВТ нр 2013) – 0,961;
вантажів у середньотоннажних контейнерах і порожніх середньотоннажних контейнерів (всі коди, 391159, 391464, 391479, 391483, 391498) (ВТ нр 2002) – 1,232;
вагонів з провідниками (693157) і порожніх вагонів (421034, 421049, 421104) парку залізниць, власних та орендованих, плата за перевезення яких визначається за тарифними схемами 14 і 17:
під вивантаження вантажів 1-го тарифного класу, щебеню та баласту (щебеню) для доріг, перліту, піску, гранотсева, шлаків, золи, солі і концентрату мінерального «Галіт» під наступне навантаження або під накопичення вагонів для наступного навантаження і з накопичення вагонів під вивантаження цих вантажів під наступне навантаження (ВТ нр 2004) – 0,633;
під вивантаження вантажів 2-го тарифного класу, продуктів харчування та енергетичних газів під наступне навантаження або під накопичення вагонів для наступного навантаження і з накопичення вагонів під вивантаження цих вантажів під наступне навантаження; рефрижераторні вагони і криті, переобладнані з рефрижераторних вагонів, фітингові платформи, вагони для перевезення легкових автомобілів і контрейлерних перевезень (всі перевезення) (ВТ нр 2005) – 0,961;
під вивантаження вантажів 3-го тарифного класу під наступне навантаження або під накопичення вагонів для наступного навантаження і з накопичення вагонів під вивантаження цих вантажів під наступне навантаження; з провідниками; в (з) ремонт (у); пересилка після вивантаження на промивання, пропарювання, дезінсекцію та дезінфекцію; в інших випадках (ВТ нр 2006) – 1,540;
щебеню та баласту (щебеню) для доріг, перліту, піску, гранотсева, шлаків, золи, солі, концентрату мінерального «Галіт» (231072, 232253, 232272, 232395, 232408, 232412, 232427, 232431, 232446, 232450, 232465, 232472 , 234047, 235, 236, 241 464, 241 479, 242 128, 271, 341, 531) (ВТ нр 1003) – 0,685;
домашніх речей (691) (ВТ нр 1004) – 0,385;
швидкопсувних вантажів і латексу (041-043, 051-053, 563, 564, 571, 574, 591-595, 601, 602, 451 078, 451 082):
перевозяться в рефрижераторних секціях (ВТ нр 1006) – 1,895;
перевозяться в рефрижераторних секціях Укррефтрансу (ВТ нр 1005) – 0,924;
швидкопсувних вантажів (551-555, 561, 572, 573, 581-584):
перевозяться в рефрижераторних секціях (ВТ нр 1029) – 1,523;
перевозяться в рефрижераторних секціях Укррефтрансу (ВТ нр 1030) – 0,744;
негабаритних вантажів (ВТ нр 2007); контрейлерних відправок (ВТ нр 2008); спеціальних вантажів (ВТ нр 2009) – 1,540;
військових вантажів (тарифна схема 15) (ВТ нр 2010) – 1,401;
проїзду провідників (тарифна схема 16), тарифів, плат і зборів зазначених у розділах II та III Збірника тарифів; плати за користування вагонами і контейнерами, зазначеної в розділі V Збірника тарифів – 1,540

Підводячи підсумки можна сказати про те, що вартість транспортування вантажів залізничним транспортом по території України збільшиться для:
– Зернових на 39,8%
– Для решти вантажів у середньому на 12,5%

Залишилися питання?

Залиште свої контакти, щоб зв'язатися з нашим спеціалістом.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.