Серпень 8, 2014

Вплив персоналу транспортно експедиційної компанії на якість надаваних послуг

Найчастіше буває, що компетентність співробітників транспортно-Логістична компанія відіграє визначальну роль у наданні замовнику якісних послуг вантажоперевезень. Компетентність характеризує рівень знань і досвіду персоналу компанії, необхідний для реалізації транспортно – експедиційних послуг і багато в чому обумовлюється якістю підготовки фахівців. Ця якість є елементом корпоративної культури і залежить від рівня розвитку технологій навчання персоналу.

Що буває прі не компетентному персоналі

      Некомпетентність співробітника може перекреслити всю довгу, кропітку і не дешеву роботу компанії по створенню певного якісного іміджу, а втрата кредиту довіри клієнтом закінчується відходом оного до конкурентів. Менеджер транспортного відділу повинен мати, як мінімум, базовий рівень знань специфіки в особливостях, як при міжнародних перевезеннях, так і вантажоперевезеннях по Україні. Коректно вести переговори із замовником, а також повинен вивчити всі нюанси даної області, щоб звести до мінімуму можливість появ помилок в процесі роботи, які можуть дорого обійтися як логісту, так і компанії. Виявимо основні помилки початківців.

     Наприклад, співробітник компанії при отриманні замовлення повинен не тільки з’ясувати напрямок, яка машина потрібна і скільки платять. Але й параметри вантажу, т.к. замовник найчастіше не знає внутрішніх габаритних розмірів автомобіля, що згодом призведе до завантаження не всього вантажу, а то й взагалі до скасування перевезення, а все через те, що клієнт просто не враховує кратність розмірів упаковки. Не слід упускати і договірні відносини, якщо в компанії немає свого юридичного відділу, значить, логіст повинен сам або краще під керівництвом начальника відділу / напрямку укласти з замовником і перевізником максимально «дзеркальні» договору, щоб мінімізувати свої ризики. Крім того, початківці, та й досвідчені співробітники не рідко забувають зібрати весь пакет документів по кожній угоді, що в свою чергу при судових позовах грає проти транспортно – Логістична компанія, збитки від такої халатності деколи становлять сотні тисяч гривень.

      Тому до підбору персоналу треба підходити дуже серйозно або делегувати цю функцію спеціалізуються в цій області компаніям, а керівникам відділів, філій і компанії в цілому періодично проводити звірку документальної роботи кожного зі співробітників.

Яким критеріям має відповідати персонал

    Керівник компанії, що займається прийомом на роботу нових потенційних кадрів, повинен звертати увагу не тільки на наявність вищої або спеціальної освіти, але і рекомендації з попереднього підприємства. До речі в західних країнах, саме рекомендації відіграють одну з визначальних ролей при працевлаштуванні. До основних критеріїв відповідності співробітника вимогам транспортно – Логістична компанія можна віднести:

– Високий рівень професійної підготовки та кваліфікації (у тому числі, теоретичні знання та вміння застосовувати їх на практиці);

Неможливо при недостатній підготовці надавати якісні послуги клієнтам.

– Знання нормативних, технічних і керівних документів по спеціалізації, а також основних норм і правил регламентують роботу в даній галузі;

Незнання нормативної та технічної документації може привести до штрафних санкцій і судових позовів, а в окремих випадках загрозі життя учасників перевізного процесу.

– Знання та дотримання професійної етики поведінки в компанії;

Професійний етикет в компанії підтримує дисципліну всього персоналу.

– Правильно поставлена ​​мова і вміння вести, ділові переговори;

Ділова мова говорить не тільки про освіченість співробітника, але і про певний високому якісному рівні компанії, яку він представляє.

-наявність аналітичного складу розуму;

Робота в даній сфері сполучена з багатьма змінними факторами, які вимагають не стандартного підходу до кожного перевізного процесу і певної гнучкості розуму співробітника.

– Скрупульозність в роботі з документацією;

Наявність даної якості, робить роботу співробітника завершеною і застерігає від можливих фінансових ризиків, як менеджера, так і компанію в цілому.

– Ввічливість і послужливість.

Співробітник транспортної компанії може бути хорошим фахівцем у своїй галузі, але одночасно бути і грубим з клієнтами. Нередка і зворотна ситуація, коли бездоганне обходження персоналу з клієнтами приховує його не компетентні.

      Таким чином, успіх розвитку компанії залежить не тільки від її політики, наявності певних технічних і фінансових засобів, зв’язків і популярності, а й значною мірою від професійності та компетентності персоналу як особи підприємства, а ввічливість і послужливість співробітників є елементом корпоративної культури і показником загальної культури суспільства.

Залишилися питання?

Залиште свої контакти, щоб зв'язатися з нашим спеціалістом.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.