Січень 17, 2015

Підсумки роботи залізничного транспорту України за 2014

Неоліт Логістикс у своєму портфелі надаваних послуг має послуги з перевезення вантажів залізничним транспортом, тому актуальним читаємо освітлити головні аспекти роботи Укрзалізниці та підвести підсумки за минулий 2014 рік.

Перевезення вантажів залізничним транспортом в період січень-листопад 2014 зменшилися порівняно з аналогічним періодом 2013 року на 10,97%, склавши 360 300 000. Тонн. 169,8 млн тонн із загального обсягу становлять перевезення всередині країни, 130500000. Тонн і 33,3 млн тонн експорт та імпорт відповідно. Перевезення транзитних вантажів покрила 26,7 млн. Тонн. Загальний вантажопотік складався переважно з залізної руди (22% від загального обсягу) і вугілля (22%).

Одним з найбільших відправником даних вантажів є Донецький регіон. Тому враховуючи постійне ведення бойових дій на цій території можна сміливо сказати, що падіння обсягів абсолютно не є катастрофічним. Інфраструктура ДЗ передана в управління сусіднім Придніпровської та Південної залізниць. Також було встановлено, що до закінчення проведення антитерористичної операції оплата за перевезення вантажів буде здійснюватися на станціях прибуття інших залізниць України.

Що стосується пасажиропотоку, то він на залізниці в усіх напрямках впав. Напружені відносини з Росією і анексія Криму в першу чергу вплинули на перевезення в цьому напрямку. У порівнянні з минулим роком пасажиропотік до Криму скоротився на дві третіх, а в Росію на 54%. Військові дії на території Донецької та Луганської області вплинули на скорочення пасажиропотоку в східних напрямках (53 і 45 відсотків відповідно). В інших напрямках також спостерігається падіння, хоч і не таке суттєве.

Неможливість забезпечити безпеку пасажирів привела до скасування залізничного сполучення з непідконтрольними України східними регіонами і Кримом. Західний напрямок так само залишається популярним. УЗ було призначено 15 додаткових поїздів у західному напрямку для задоволення попиту протягом зимових свят.

Індикатором і сигналом необхідності проведення реформ на УЗ стало призначення на посаду першого заступника її генерального директора Максима Бланка, який став фактичним керівником, якщо врахувати скільки часу генеральний директор провів під перевіркою.

Позитивним нюансом 2014 є запуск експреса «Тарпан». Два потяги, виготовлені Корюківським вагонобудівним заводом, були запущені в кінці липня і продовжують курсувати по маршрутах Київ – Львів і Київ – Одеса.

Залишилися питання?

Залиште свої контакти, щоб зв'язатися з нашим спеціалістом.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.