Липень 4, 2014

Конкуренція на ринку автоперевезень

Конкуренція – це економічний процес взаємодії, взаємозв’язку і боротьби між виступаючими на ринку підприємствами з метою забезпечення кращих можливостей збуту своєї продукції, задоволення різноманітних потреб покупців.

     У розрізі бізнесу послуг, в нашому випадку – вантажоперевезень, можна виділити види конкуренції за масштабом розвитку та з цінової і нецінової увазі.

За масштабом розвитку можна виділити чотири основних види конкуренції:
– Місцева (серед вантажоперевізників якогось регіону, міста або певного напрямку);
– Галузева (по виду транспорту, по виду перевезень, по виду послуг, що надаються);
– Національна (змагання вітчизняних перевізників всередині країни);
-глобальна (змагання на міжнародному ринку послуг вантажоперевезень).

Цінова і нецінова конкуренція говорить сама за себе:
Цінова конкуренція – суперництво підприємців, яке ведеться за допомогою зниження цін на продавані товари (пропоновані послуги).

Нецінова конкуренція грунтується на поліпшенні надання вибору сервісних послуг клієнту. Комплекс послуг включає в себе надання різних видів транспорту, робота як всередині країни (вантажоперевезення по Україні), так і можливість надавати перевезення в міжнародному сполученні, послуги страхування вантажів, брокерських послуг і т.д.

      У розвитку логістичного ринку на Україні є певні існуючі історичні та економічні особливості. Після розвалу СРСР Україна дісталася не тільки транспортна інфраструктура, але матеріально-технічна база, адже географічно ми перебували на перетині важливих автодорожніх та залізничних артерій колишніх країн соціалістичних республік. У 90-х роках, в основному послуги вантажоперевезень надавали автотранспортні підприємства (АТП), але в міру розвитку економіки країни і появі нових ринків почали з’являтися перевізники-приватники, а при досягненні певної їх критичної маси з’явилися перші українські експедиції. Бум зростання цих компаній припав на середину двохтисячних років, але криза 2008-го року істотно перерозподілив цей ринок і загострив мляву до цього конкуренцію між ними. Після кризи не тільки вижили, але вирвалися вперед компанії надають додаткові (комплексні) послуги у сфері вантажоперевезень, а саме:

– Перевезення як стандартних, так і негабаритних вантажів;
– Перевезення небезпечних вантажів;
– Перевезення збірних вантажів;
– Залізничні перевезення;
– Митно-брокерські послуги;
– Страхування вантажів;
– Складські послуги;
-можливість надання відстрочки платежів.

     Однією з не багатьох таких компаній надають комплексне логістичне рішення для великого, середнього і дрібного бізнесів є Неоліт Логістикс. Саме завдяки такому новаторському підходу підприємство надало допомогу багатьом фірмам і компаніям, які скоротили свої матеріальні витрати за рахунок скорочення штату логістів і брокерів, надали супутні послуги страхування та складування що дозволило нашим клієнтам консолідувати свої оборотні кошти на головному – на своїй продукції. Так, все це допомогло Неоліт Логістикс зайняти лідируючі позиції на ринку вантажоперевезень по Україні та за її межами.

     Дослідним шляхом підприємство дійшло висновку, що здорова конкурентна середа допомагає виділити серед безлічі пропозицій дійсно надійного і сильного партнера для бізнесу. Не залежно від того, це бізнес який пропонує товар або послугу.

Залишилися питання?

Залиште свої контакти, щоб зв'язатися з нашим спеціалістом.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.