Березень 31, 2015

ПЕРЕВІЗНИК АБО ЕКСПЕДИТОР

Все частіше і частіше виробники стали стикатися з проблемою вибору контрагента для здійснення перевезень своєї продукції. Так, ринок вантажоперевезень в наш час перенасичений пропозиціями транспортних послуг, що здаються на перший погляд абсолютно ідентичними. В цілому ж компанії, що надають транспортні послуги, можна умовно розбити на такі категорії:
– Транспортні компанії, які для здійснення вантажоперевезень використовують свій транспорт, – попросту перевізники;
– Експедиторські компанії, послуги яких полягають у наданні якісного сервісу вантажоперевезень шляхом використання найманої транспорту;
– Транспортно-експедиторські компанії, що є таким собі гібридом двох попередніх категорій. Такі підприємства мають в своєму управлінні, як особистий автопарк, так і транспорт партнерів, з якими протягом багатьох років напрацьовані тісні ділові відносини.
Природно, що якщо транспортна компанія погана, а експедиторська – хороша, то вибір віддається експедиторської і в точності до навпаки. Але якщо підійти до питання вибору компанії, що надає послуги вантажних перевезень, більш предметно, то можуть з’ясуватися непомітні раніше моменти. Зупинимося на цьому питанні докладніше.

Отже, транспортні компанії – це транспортні підприємства, які володіють особистим рухомим складом і привертають його до вантажоперевезень. Як правило, такі організації мають напрацьований список маршрутів (пов’язаний цей факт в першу чергу з дозволами, видатними Асоціацією міжнародних автомобільних перевезень АсМАП, і які є обмеженими) і чітко певний набір транспортних засобів. Перевізники – це люди справи; вони, як правило, добре обізнані в тарифах і додаткових умовах свого напрямку, і, будьте впевнені, зможуть зробити досить вигідне у фінансовому плані пропозицію. Але тут не варто забувати про другу сторону медалі. Перевізники схильні чинити так, як вигідно їм. Серед кількох пропозицій по одному і тому ж маршруту вони, звичайно ж, виберуть самий грошовий, та й стояти декілька днів, чекаючи готовність відвантаження, автомобіль буде навряд чи. Загалом, за умови складання всіх пазлів, працювати з перевізником досить вигідно, але рівно до того моменту, поки це вигідно йому. До того ж транспортна компанія надає послуги тільки перевезень, і займатися питаннями складування, перевалки та митного оформлення доведеться вантажовласникові безпосередньо.

Експедиторські компанії представлені на сучасному ринку вантажоперевезень досить широко. Такі компанії позиціонують себе надійними контрагентами, постійно взаємодіючими з великою кількістю перевізників. До вартості фрахту перевізника експедитор прикріплює свої комісійні – плату за надані послуги. Багато помиляються, думаючи, що вартість послуг експедитора набагато вище фрахтів перевізників. Ставки перевізників для експедиторів, з якими ведеться тривалий успішне співробітництво куди нижче реальних ринкових, тому, як правило, вантажовласник не відчуває ніякого збитку, співпрацюючи з експедитором, так як експедиторське винагороду часто навіть нижче надаються дисконтів і знижок. На жаль, останнім часом професіоналів у цій сфері стає все менше, а бажаючих нажити легких грошей – все більше. Почастішали крадіжки вантажів і гіркі непорозуміння в процесі перевезення вантажу або митного оформлення.

Неоліт Логістикс відноситься до третього, так званого гібридного увазі компаній, що надають послуги вантажоперевезень. Транспортно-експедиторські компанії можуть запропонувати як власний транспорт, так і транспорт перевізників – багаторічних і надійних партнерів. Будучи перевізником м експедитором в одному флаконі, Неоліт Логістикс готова подати транспорт до зручного для Вас місця завантаження, організувати перевезення з усіма необхідними супроводжуючими документами, надати послуги з митного оформлення або складування. Крім того, ми несемо повну матеріальну відповідальність за вантаж, ввірений для перевезення. Як перевізники ми розбираємося в тонкощах маршрутів і рухомого складу. Як надійний експедитор, ми готові надати транспорту, що знаходиться в оперативному напрямку без будь-якого якісно-цінового шкоди.
Все частіше і частіше виробники стали стикатися з проблемою вибору контрагента для здійснення перевезень своєї продукції.

Залишилися питання?

Залиште свої контакти, щоб зв'язатися з нашим спеціалістом.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.