Телефонуйте:
+38 (080) 033-49-73
Під час довгих, тривалих переговорів, тривалістю майже чотири години, учасники протестів серед румунських перевізників вдалося домогтися визнання своїх вимог від міністерства достатньо швидко у повному обсязі. Єдиним винятком залишалася справа перенесення контрольної ваги Національної компанії з управління дорожньою інфраструктурою Румунії далеко від кордону, щоб уникнути заторів для транспортних засобів у прикордонній зоні.
Видання висловлює припущення, що представники CNAIR можливо не повністю розуміли вимоги протестувальників і, можливо, сподівалися на втомленість учасників після чотирьох днів акцій і чотирьох годин переговорів. Таким чином, вони вирішили змінити вимоги перевізників, перетворивши їх на «регулювання можливості штрафу за відсутність віньєтки, якщо час очікування на кордоні перевищує термін її дії».
Зазначається, що ключовими задачами цього протесту було переміщення контрольного пункту на декілька кілометрів від ПП, з метою полегшення руху транспорту. Це особливо актуально враховуючи існуючий Європейський регламент (1100/2008), що передбачає проведення контролю на національній території (включаючи вагові та габаритно-вагові вимірювання транспортних засобів).
Але, перемістивши габаритно-ваговий контроль на 15 км від кордону, його проведення тепер буде відповідальністю Державної інспекції з контролю автомобільного транспорту Румунії (ISCTR). Тут важливо зазначити, що CNAIR має право проводити контроль лише на кордоні, тоді як контроль транспортних засобів на території країни лежить у сфері компетенції ISCTR.
Урядовці погодились на внесення змін до більшості нормативно-правових пунктів і впровадження нових заходів, яких вимагають перевізники. Це включає формування відокремлених смуг на кордоні та в порту Констанца, що дозволить в’їзд лише вантажівкам з країн ЄС, тоді як транспортні засоби з інших країн будуть рухатися окремою колією.
За словами перевізників, цей захід значно зменшить час очікування на кордонах, бо, як відомо, під час перевірок, наприклад, вантажівок з Середнього сходу постійно виявляються порушення. У випадках виявлення нелегальних іммігрантів, контроль транспорту блокується, і вантажівки можуть стояти на кордоні декілька годин.
Для порту Констанца це практично означає окрему смугу для румунських вантажівок, які, чергуючи багато годин чи навіть днів через скупчення транспорту з українськими номерами, зможуть швидше пройти контроль.
Ще однією вимогою протестувальників було відновлення допусків за масогабаритними параметрами транспортних засобів, щоб уникнути високих штрафів. Наприклад, за перевищення ваги вантажівки на 20 кг передбачено штраф у розмірі 1500 леїв (приблизно 300 євро), а також передбачені покарання за перевищення розміру менше ніж на 1 см.
Залиште свої контакти, щоб зв'язатися з нашим спеціалістом.