Телефонуйте:
+38 (080) 033-49-73
На хвилі послідовного погіршення стану дорожнього покриття та посилення контролю за перевантаженням транспорту (нагадаємо, що перевіряють не тільки загальну масу, а й навантаження на вісь) доводиться все частіше замислюватися над тим, як правильно розмістити вантаж в кузові, щоб забезпечити безпечне транспортування і не нарватися на штрафні санкції. Оскільки кваліфікація персоналу в точці навантаження часто залишає бажати кращого, водій з експедитором повинні стежити за процесом і припиняти всі спроби “закидати кузов по-швидкому”.
Але контроль – це півсправи. Важливо також розробити правильну схему навантаження, продумати послідовність об’їзду точок завантаження, якщо їх декілька. Живий приклад – перевезення різних будматеріалів з декількох складів одному одержувачу або розвозка продуктів з однієї бази по магазинах міста. Тут в гру вступають логісти. За допомогою спеціальних програм розрахунку маси і об’єму різних вантажів, карти і власного досвіду, вони ретельно продумують всі моменти, дотримуючись кількох правил.
Важкі предмети завжди вкладаються на нижній ярус, легкі і тендітні на них. Таким чином, вдається знизити центр ваги кузова, уникнути нестійкості і крену на поворотах, зберегти вантаж у цілості. Причіп завантажується рівномірно уздовж бортів, щоб досягти найкращого балансу.
Занадто навантажувати передню частину не можна – це може спричинити проблеми з керованістю. Якщо спостерігається перекіс по масі на задній осі, страждає стійкість. Адже ви не раз бачили на трасі фури з напівпричепом, який «кидає» по всій дорозі і норовить зачепити інші машини ?! Така машина і обганяти страшно, не кажучи вже про ризик зіткнення, коли на черговий ямі відбудеться розчеплення ссит.
При перевезенні великовагові предметів з круглим перетин (труби, рулони і т.д.) їх обов’язково фіксує від перекочування куточків, виготовити які здатні будь-який фахівець. Інакше вантаж буде розхитувати кузов. Побутова техніка, зібрана меблі та інші предмети з різним рівнем центра ваги фіксує стягнуті ремені.
Як бачите, принципово нічого складного в справі розподілу вантажу по кузову немає. Необхідно тільки досвід, уявлення про характер предметів, що перевозяться, вміння планувати маршрут і контроль над вантажно-розвантажувальними роботами. Моменти, пов’язані з перевезенням небезпечних вантажів ми не розглядали, тому що існує маса нюансів, які залежать від типу предметів або рідин.
Залиште свої контакти, щоб зв'язатися з нашим спеціалістом.