Телефонуйте:
+38 (080) 033-49-73
Хоча “Укртрансбезпека” і заробила для бюджету в цілому 38 млн грн за рахунок накладених на перевантажені фури штрафів, в Мінінфраструктури все ж вирішили навести порядок у процедурі здійснення габаритно-вагового контролю та оптимізувати діяльність комплексів. Кабінет Міністрів явно зважуючись відомства і схвалив внесення змін до проекту постанови, що регламентує ГВК. Але які нововведення очікують транспортників і позначаться прописані в постанові поліпшення на ситуацію позитивно? Давайте розберемо все по порядку.
За словами Міністра інфраструктури, одна з основних цілей документа – прибрати дублювання функцій “Укравтодору” і “Укртрансбезпекі”, правильно розподіливши їх, а також посилити контроль за важкими і великогабаритними ТЗ на дорогах загального користування. Зокрема:
• Деякі дублюють види контролю прибираються, а сам термін проведення габаритно-вагового контролю уніфікується. Отже, час затримок в дорозі скорочуються, простіше кажучи, мінімізується;
• У разі проходження ГВК на кордоні при міжнародній вантажоперевезення, машину більше не доведеться «переважувати» на внутрішніх пропускних пунктах – водій має право пред’явити міжнародний сертифікат зважування і відмовитися від перевірки;
• Проблема транспортуванні скоропорт і тварин під час обмежень на рух великовагових фур (вдень, при температурі повітря понад +28) тепер врегульована і прописана в документі на вимогу представників галузі.
Фактично, це трійка найбільш явних і значних змін, які позначаться на швидкості проходження ГВК, знизять корупційну складову і спростять сам процес.
Залиште свої контакти, щоб зв'язатися з нашим спеціалістом.