Телефонуйте:
+38 (080) 033-49-73
Поки пасажири користуються послугами «Укрзалізниці» за старими тарифами, вартість комерційних вантажних перевезень вже зросла на чверть, а представники бізнесу почали думати, чим перекривати нові транспортні витрати.
Природно, підвищення вартості транспортування закладуть в ціну товарів і сировини. В кінцевому рахунку, заплатить споживач. Але, на думку Федерації роботодавців України (ФРУ), – це тільки півбіди. Підвищення тарифів негативно позначиться на економіці країни і загальмує розвиток цілих галузей, зокрема, енергетичної та важкої промисловості.
Згідно зі статистикою ФРУ, з 2010 року поетапне зростання вартості послуг УЗ (на 130% за 6 років) сприяв загальному скороченню вантажної бази на 28%. Приміром, в 2014 тарифи підняли на 13% – втратили 58 млн тонн вантажопотоку в порівнянні з 2013, в 2015 підвищили ще на 30% і не дорахувалися 41 млн тонн вантажу в річному звіті щодо 2014го.
Що стосується впливу тарифів УЗ на ціни, давайте наведемо конкретні цифри від ФРУ.
• Отже, тонна чорного металу подорожчає на $ 7-8;
• Тонна вугілля на долар-півтора;
• Тонна зернових на аналогічну вугіллю суму.
В цілому на населення і промисловість ляже додаткове фінансове навантаження до 90 доларів в рік, а вантажопотік зменшиться.
Залишається тільки сподіватися, що це останнє підвищення цін в найближчій перспективі. На ситуацію може вплинути міністр інфраструктури Володимир Омелян. Він неодноразово заявляв, що подорожчання тарифів УЗ – не вихід. Перш за все, організація повинна розібратися з корупцією та іншими внутрішніми проблемами. Нагадаємо, що чиновники міністерства залишилися незадоволені навіть розподілом 12 млрд грн інвестицій, спрямованих на розвиток перевізника в новому році. Системного підходу від УЗ Омелян і ко не побачили.
Залиште свої контакти, щоб зв'язатися з нашим спеціалістом.