Січень 30, 2017

На землі, воді і в повітрі – вплив націоналізацію найбільшого банку країни на транспортну галузь

Зараз, коли галас і паніка навколо націоналізації «Привату» вщухли, можна почати тверезу оцінку наслідків цього рішення держави для транспортної галузі. У перші дні після переходу банку в нові руки, проблеми, звичайно, були. Вони спостерігалися у операторів логістики, що мають розрахункові рахунки в «Приваті», але, благо, незручності закінчилися через кілька днів після вимушеної технічної паузи в обслуговуванні юридичних осіб. Отже, що ж сталося після націоналізації з найбільшими українськими операторами?
• «Укрзалізниця» заявила, що не зберігає поточні кошти і не має кредитів в «ПриватБанку», тому з фінансовою діяльністю проблем не виникло.
• Рахунки українських морських портів відкриті в інших державних банках. На роботі структур події не позначилися.

З повітряним транспортом ситуація цікавіше. Те, що МАУ входить до структур групи «Приват» (або як тепер називають кінцевих бенефіціарів), відомо всім. Але, як виявилося, активи різного бізнесу відокремлені. Зокрема, за інформацією від прес-секретаря МАУ, компанія не перебуває в тісних взаєминах з банком. Більш того, вона не має ні кредитів, ні депозитів в «Приваті». Однак справи у авіакомпаній йдуть добре тільки за умови стабільності макроекономічної ситуації, а поточне підвищення курсу долара означає, що авіаперевезення знову просядуть.

Що ж стосується автомобільних перевезень, націоналізація ПБ на них не відбилася, оскільки ринок великий і розрізнений. На думку експертів, рішення держави точно не завдасть удару по галузі логістики, а навіть навпаки, зміцнить бажання зарубіжних операторів вийти на наш ринок, адже їх інвестиції будуть захищені і підкріплені гарантіями великого державного ринку. Звичайно, якщо бізнес стане вибирати «ПриватБанк».

Залишилися питання?

Залиште свої контакти, щоб зв'язатися з нашим спеціалістом.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.