Телефонуйте:
+38 (080) 033-49-73
У вівторок 18 квітня в Києві проходила конференція «Залізниці України. Розвиток та інвестиції ». В ході заходу учасники обговорювали нагальні проблеми галузі та шляхи їх вирішення. Зокрема, говорили про вічні проблеми «Укрзалізниці», до яких, крім слабкого менеджменту додалося погане якісне і кількісне стан технічного парку.
Нагадаємо, що УЗ взяла на себе зобов’язання по ремонту 9 тисяч вагонів і реставрації в 2017, але поки в справний стан привели тільки 162 одиниці транспорту, що ставить під великий сумнів здатність підприємства виконати обіцяне. Але і не в цьому суть проблеми. За словами представників металургійного та агро-промислового бізнесу, її корінь криється за відсутності локомотивів.
Наприклад, в 2012 році оборотність вагонів дорівнювала 4,5 доби, але лише чотири роки по тому вона зросла до 7 діб! Причому проблема тут не в кількості вагонів. Бізнес готовий інвестувати в їх закупівлю, але який сенс, якщо тягнути нічим ?! Відповідно, єдиний метод знизити термін обороту на 2-3 діб (як мінімум до показників 2012) – забезпечити локомотивний парк. Разом з цим, за рахунок оптимізації строків, звільниться до 12 тисяч вагонів. Якщо УЗ не вживе заходів, то восени в момент пікових навантажень від аграріїв і металургів настане натуральний транспортний колапс.
На щастя, створюється враження, що в Кабміні хоча б розуміють масштаби проблеми. За словами міністра економічного розвитку і торгівлі Степана Кубіва, про бажання інвестувати в інфраструктурні проекти, а зокрема «Укрзалізницю», заявила компанія зі світовим ім’ям General Electric.
Міністр вважає, що держава вже гарантувало правову базу для співробітництва, міжнародної торгівлі та спільного виробництва нових одиниць рухомого складу. Але проблему потрібно вирішувати в якнайшвидшому часі, а УЗ тільки 4 місяці тому закінчили тестування локомотива General Electric і навіть не розкрили подробиць, заявивши лише, що отримали «корисний досвід експлуатації».
Отже, про постачання в доступному для огляду майбутньому, а тим більше, старт спільного проекту виробництва між українським підприємством та General Electric говорити рано. Та й Кубів провів з інвесторами тільки одну зустріч 11 квітня.
Загалом, якщо в наступні пару місяців новин не буде, то є велика ймовірність, що історія про модернізацію рухомого складу УЗ локомотивами GE закінчитися точно так же, як і спроби спрацюватися з Skoda, Siemens, Bombardier і іншими виробниками, тобто, нічим.
Залиште свої контакти, щоб зв'язатися з нашим спеціалістом.