Заявка на швидкий розрахунок вартості перевезення
Заповніть форму, і наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом

Реформи транспортної інфраструктури України. Частина II

02.06.2016

Кабмін обіцяв серйозні зміни в дорожній сфері, завдяки яким, нарешті, вирішиться така наболіла для всіх проблема «поганих доріг». Тому в минулому році уряд не соромилися брати на себе завищені зобов'язання в цьому сегменті галузі. Пріоритетними напрямками були передача доріг місцевого значення в розпорядження облдержадміністрацій, а також розподіл обов'язків виконавця і замовника на будівництво, ремонт і утримання доріг завдяки створенню на базі ВАТ «ДАК Автомобільні дороги України» регіональних компаній і їх подальшої приватизації.

Чиновники відзначають, що їхні плани «виконуються», хоча до логічного завершення так і не прийшли. Запущено процес по передачі автомобільних доріг під відомство держадміністрацій, прийнято постанову, яка оптимізує структуру дочірніх підприємств «Автомобільних доріг України». До парламенту подано законопроект «про створення Державного дорожнього фонду», який був розроблений за допомогою профільних міністерств, для збільшення фінансування ремонту та будівництва автодоріг. Грошові кошти з цього фонду повинні будуть робити так само і в місцеві органи влади.

Крім цього були обіцянки ввести платний проїзд для автомобілів загальною масою понад 12 тн., А також створити алгоритм дій з розподілу залучених таким способом засобів. Для цього були залучені експерти з Польщі, Німеччини, Білорусі, де такі проекти вже давно успішно впроваджені і працюють.

У міністерстві інфраструктури зазначають, що процес реформування «Укравтодору» можна завершити до кінця 2016 року або максимум на початку 2017. Ця структура сама контролювала весь процес від ремонту до будівництва і обслуговування доріг і нікому не звітувала, це гарне поле для процвітання корупції і хабарів. Зараз її позбавляють усіх функцій крім замовника будівництва і ремонту доріг. У будівництві та ремонті братимуть участь державні і приватні компанії, які будуть визначатися шляхом відкритого тендеру, а за якістю робіт буде стежити спеціальна експертна комісія.