Телефонуйте:
+38 (080) 033-49-73
З 1991 року кількість українських судів скорочувалася шаленими темпами. 25 років тому під нашим прапором плавало 375 транспортів дедвейтом від 5 тонн, через десять років їх стало 155, а в 2014 році залишилося всього 46. Але українським приватним компаніям належать понад 200 суден, що ходять під іноземними прапорами, використання яких було обмежено нормами Кодексу торгового мореплавання 1995 року.
Згідно 131 статті документа, здійснювати кабіотажние перевезення іноземним водним транспортом можна тільки з дозволу Міністерства інфраструктури. Природно, вимога викликало безліч проблем, аж до скорочення вантажопотоку по українських річках в 10 разів за останні 15 років. Однак уряд намірився вирішити проблему.
Що зробили?
Благо, відкриттям міжнародного пункту пропуску в річпорту Києва, влада не обмежилася. 17 січня ВР прийняла за основу законопроект №2712 про внесення змін до Кодексу торговельного мореплавства України (КТМУ) для сприяння розвитку судноплавства в країні.
Проект закону спрямований не тільки на залучення іноземних інвестицій, а й покликаний полегшити життя українським судновласникам. У пояснювальній записці до документа йдеться про намір прибрати норму 131 статті КТМУ, що дозволить уникнути бюрократичної тяганини при залученні транспорту під закордонним прапором до роботи з водних шляхах України.
Розробники законопроекту сподіватися, що він допоможе вирішити безліч проблем. На їхню думку, державна підтримка розвитку судноплавства призведе до збільшення тоннажу флоту під національним прапором, залучить інвестиції в галузь логістики і сприяє загальному поліпшенню інвестиційного клімату в Україні.
Залиште свої контакти, щоб зв'язатися з нашим спеціалістом.