Телефонуйте:
+38 (080) 033-49-73
У гарячу пору року логісти та замовники послуг стикаються з цілою низкою проблем: «закипає» від високої температури двигуни фур; раптова поломка охолодження рефрижератора; завантажена мандрівниками до морського узбережжя траса; необхідність підлаштовуватися під заборону руху в світлий час доби; і навіть банальний брак кадрів, адже на дворі період відпусток.
З настанням осені все приходить в норму: легшає возити скоропорт, заборона на рух днем знімають, відпочиваючі розвантажують траси, а незліченні менеджери і оператори виходять з відпусток. Але виникають нові проблеми – дощ, холод і сльота. З сукупності і окремо вони можуть привести до серйозних затримок або навіть псування вантажу. На щастя, неприємностей легко уникнути. Розберемо по черзі.
• Слизький асфальт і розмита дорога – дві головні причини затримки в дорозі. Упустимо ту частину, де йдеться про необхідність використання праці досвідчених водіїв і транспортних засобів відповідного класу. Скажімо простіше – вибирайте компанію, фахівці якої вміють планувати маршрути з поправкою на погодні умови – в обхід грунтових доріг і з розрахунком зниження середньої швидкості руху машини. Тоді ви отримаєте правдиву інформацію про час в дорозі без завищених очікувань. Виняток одне – раптові заморозки. Оскільки зимових шин для фур не існує, доля вашого вантажу тут дійсно буде залежати від досвіду водія.
• Ще одна поширена проблема – це нічна холоднеча, яка здатна зіпсувати «теплолюбні» вантажі, наприклад, деякі овочі. Ви ж пам’ятаєте незабутній солодкий смак підмороженої картоплі, консистенцію фруктів, які випадково забули на балконі? Варіант уникнення проблеми – хороша упаковка або відмова від напівпричепів кузовів в пользую цільних.
• З упаковкою пов’язаний наступний неприємний момент. Вона розмокає і псується від попадання вологи. Причому, наслідки в однаковій мірі неприємні, якщо навантаження-розвантаження відбувалася під дощем, тент продірявився або коробки вивантажили на відкритий склад. Тут існує 2 робочих перевірених рішення: плівка і закриті склади. При неможливості везти в металевому кузові і вантажиться / зберігати вантаж у приміщенні, не шкодуйте прозорої плівки. Зрештою, поліетилен вирішує проблему з попаданням вологи з 1933 року (тоді його почали використовувати в якості обплетення телефонного кабелю).
Якщо ви замовляєте контейнерні перевезення по морю, постарайтеся не дотягувати до осені. У зв’язку з непередбачуваністю погоди, тут і в влітку затримки на кілька тижнів вважаються нормою, а з настанням холодів море починає штормити тільки сильніше. Відомі випадки, коли кораблі місяцями не могли зайти в порт через високі хвилі і шквального вітру. Висновок один – завжди радьтеся з досвідченим логістом, перш ніж вибрати метод перевезення.
Залиште свої контакти, щоб зв'язатися з нашим спеціалістом.