Заявка на швидкий розрахунок вартості перевезення
Заповніть форму, і наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом

Перевантаження не проїде! Київ обкладуть ваговими комплексами

20.07.2017

Трохи більше тижня тому «Київдорсервіс» показав перші результати реалізації пілотного проекту, пов'язаного з посиленням вагового контролю на магістралях столиці. Крім обмежень на в'їзд важкого транспорту в період з 10 до 22 при температурі повітря понад 28 градусів, дотримання якого було складно перевірити, організовані превентивні заходи.

На кордоні Києва з боку житомирської траси встановлено мобільний ваговий комплекс, що працює в напівавтоматичному режимі. Перед заїздом на майданчик з вагами встановлені відповідні знаки, які наказують водієві триматися в правому ряду і загорнути на об'єкт. Інспектори Державної служби України з безпеки на транспорті контролюють процес, допомагаючи зупинитися в потрібному місці, а все інше робить комплекс.

Як це працює?

Як тільки фура повністю припинила рух, камери фіксують номерні знаки, а комп'ютер зчитує з обладнання інформацію про загальну масу транспорту і навантаженні на вісь. Звіт генерується і роздруковується автоматично. Якщо порушень з боку перевізника виявлено не було, вантажівка може негайно покинути комплекс і продовжити проходження по маршруту.

У разі виявлення перевантаження, водій повинен надати інспекторам шляховий лист і іншу документацію. Відповідно до затверджених державним коефіцієнтам, вони розрахують розмір штрафу і нададуть 2 варіанти його оплати:

• Заплатити за кілометраж від точки завантаження до вагового комплексу, викликати іншу машину і перевантажити в неї «зайві кілограми»;
• проплати за рух з перевантаженням по всьому маршруту - від місця навантаження до адреси розвантаження за шляховим листом.

Про суму зібраних за час роботи комплексу штрафів поки не повідомляється, але чиновники «Київдорсервісу» дивляться в майбутнє з оптимізмом і планують в найближчому часі встановити аналогічні пропускні пункти на інших семи магістральних в'їздах до Києва.

Також відзначається мобільність конструкції. Складання та підготовка споруди до експлуатації займає всього 3 години, після чого проводять контрольне зважування і відразу починають роботу з порятунку багатостраждального дорожнього полотна від важких вантажівок.