Телефонуйте:
0 (800) 210-023
Перевезення вантажів у Європі має чіткі правила, і одним із найбільш проблемних питань для водіїв та транспортних компаній залишається кріплення вантажу. Часто про нього згадують уже тоді, коли машину зупинили на трасі, а інспектор виписує солідний штраф. А дарма: у деяких країнах він може сягати 5 тисяч євро. Давайте розберемось, де й за що найбільше карають.
У Німеччині до цього ставляться максимально серйозно. Водію можуть виписати штраф від 35 до 120 євро, але головний удар по кишені припадає на перевізника — до 5 000 євро. Окрім того, можуть нарахувати штрафні бали чи навіть заборонити рух доти, поки не усунете порушення.
Французи так само не церемоняться: штрафи для водіїв коливаються від 135 до 750 євро, причому перевізник несе солідарну відповідальність. І без усунення проблем з кріпленням машину далі не пустять.
В Італії за таке порушення водій заплатить від 85 до 338 євро, а при повторі — компанія отримає адміністративні санкції.
У Нідерландах штраф фіксований — 370 євро, і є ризик, що транспорт затримають.
У Румунії взагалі цікаво: для водія — 60–120 євро, для перевізника — 200–800 євро, і, звісно, нікуди не поїдете, поки все не виправите.
Недбале або неправильне кріплення вантажу — це не просто «формальність». Це ризик ДТП, де постраждати можуть інші учасники руху чи навіть сам водій. А репутаційні втрати після подібних інцидентів можуть коштувати значно дорожче за будь-який штраф.
Багато європейських перевірок проводять просто на трасах, без попереджень. Поліцейські відкривають кузов, перевіряють схеми кріплення, документи. І якщо ваша компанія вже «засвітилася» в базах порушників, наступні інспекції будуть ще прискіпливішими.
У ЄС діє EN 12195-1, де розписано все до дрібниць — від сили натягу стяжних ременів до правил розміщення і протиковзких прокладок. Якщо возите в Європу, варто один раз вивчити ці вимоги, щоб потім не платити тисячі євро.
Інструктажі та тренінги звучать як банальність, але це реально працює. Водій, який знає, що і як кріпити, з більшою ймовірністю не стане причиною проблем для вас і ваших клієнтів.
Кріплення вантажу — це не дрібниця. Це ваша безпека, гроші і репутація. Якщо потрібна доставка в ЄС, де всі нюанси дотримані від і до, ми в Neolit Logistics завжди готові взяти це на себе. Перевірки, стандарти, документи — все буде зроблено як слід, щоб ваш бізнес працював спокійно.
До речі, штрафи — не єдина загроза для перевізників. Останнім часом у Європі та навіть в Україні побільшало випадків, коли логістичні компанії чи водії стають жертвами шахраїв. Як не натрапити на недобросовісних партнерів та не втратити вантаж чи гроші — ми детально розповіли у матеріалі «Як не потрапити на шахраїв у логістиці».
Залиште свої контакти, щоб зв'язатися з нашим спеціалістом.