Телефонуйте:
+38 (080) 033-49-73
Перевезення вантажів морськими контейнерами з кожним роком тільки набирають популярність. Цьому сприяє як нарощування обсягів виробництва в Китаї та інших східних країнах, так і інші супутні фактори. Але чи настільки ідеальні контейнери, як багато хто вважає? Ми вирішили розібратися в ситуації й описати всі головні плюси / мінуси методу доставки.
Ціна. По-перше, ставка для контейнерів нижче через обсяг. По-друге завдяки оптимізації витрат – перевантаження здійснюється одним краном, а не декількома робочими, з документацією і оформленням виникає менше проблем. По-третє, контейнери зазвичай використовують для міжнародної доставки морем – це не швидко, але завжди дешевше, ніж ЖД або перевезення автомобільним транспортом.
Доступність транспорту. 20 і 40 футові контейнери – визнаний стандарт «упаковки» вантажу. Від нього не відхиляються. Значить, шанси не знайти вантажівку або ЖД-візок з відповідною платформою мінімальні. Ви замовите контейнеровоз навіть в самому забутому Богом місці, і він обов’язково буде поруч. Варто відзначити, що контейнери для сипучих і наливних вантажів теж стандартизовані.
Захист від крадіжки і деформацій. Почнемо з того, що контейнери обов’язково пломбуються. Але це ще не все. Вони мають міцний корпус, який захищає вантаж набагато краще, ніж тент єврофури або навіть закрита будка десятітонніка.
Значить, ми отримуємо дешеву і просту доставку. Контейнери найкраще проявляють себе при мультимодальних перевезеннях стандартних вантажів, але є у них і помітні мінуси.
Швидкість. Якщо Вам потрібно терміново доставити вантаж, вибирайте автоперевезення або хоча б відносно повільні залізничні. Контейнерами має сенс доставляти тільки великі партії товарів або сировини морем, де терміни залежать не тільки від швидкості руху судна, а й погоди, черг в порту. Запізнення не кілька днів, тиждень, місяць – тут вважається цілком нормальним явищем.
Складнощі з навантаженням. Як ми вже говорили, для навантаження-перевантаження контейнерів потрібен кран, швидкість роботи якого неможливо наростити. Транспорт, може днями чекати черги на навантаження, корабель на розвантаження, а будь-яка технічна неприємність перетворюється у велику проблему. Знайти бригаду вантажників і перемістити вміст, наприклад, вагона, в фургон кузов дешевше і швидше, ніж розбиратися з неустойкою за очікування.
Ціна. Так, Ви не помилилися, перевезення контейнером може дорого обійтися, якщо його не вдасться завантажити на зворотну доставку. Справа в тому, що власник вантажу платить за оренду контейнера в 2 сторони. Досвідчені логістичні компанії зазвичай знаходять «клієнта» на зворотній напрямок, компенсуючи витрати, але не в 100% випадків.
Разом, розглянувши всі за і проти, можна прийти до висновку про те, що використовувати контейнери доцільно тільки для доставки великих партій товару / вантажу в форматі мультимодальной перевезення море-жд, море-авто, або комбінація. Також значення має напрямок – рентабельні популярні маршрути (Китай, США і т.д.). Терміни можуть серйозно порушиться, тому для перевезення вантажів прибуття яких критично день в день вони не підходять.
Залиште свої контакти, щоб зв'язатися з нашим спеціалістом.