Серпень 31, 2017

Специфіка перевезень авторефрижераторами – що потрібно знати вантажовідправнику і починаючому логісту?

Рефрижератори – дійсно особливий тип кузова. Навіть коли намічається серйозний спад на ринку вантажоперевезень, вони залишаються затребуваними, а в пік сезону щорічно спостерігається дефіцит машин з холодильними установками. Компанії ж, в свою чергу, намагаються утримувати достатню кількість одиниць рухомого складу в категорії, але буває, що «на всіх не вистачає».

Це обумовлено як високою вартістю техніки і відповідним рівнем зарплат водіїв, так і градацією машин. Вироблять кузова класу «А» з установкою, що працює в температурному діапазоні 0 – +12 градусів. Рефрижератори категорії «В» охолоджують відсік до -10 – +12, а «С» до цілих -20 градусів, без чого не обійтися під час перевезення різної заморозки жарким літом. При цьому затребувані всі класи кузовів.

Однак всі складнощі компенсуються приємними моментами для водія і власника транспорту:

• По-перше, фрахт рефрижератора на 20-50% вище, ніж у тенту;
• По-друге, найчастіше, на «нормальних» пропускних пунктах, такі вантажівки пускають через кордон без черги або по окремій смузі, де менше автомобілів;
• По-третє, у багатьох країнах фурам, які везуть «скоропорт» з працюючою установкою, можна їхати в святкові дні і періоди обмежень, коли іншим рух заборонено.

Cкладнощі процесу

Незважаючи на те, що рефрижератор «заробляє» краще тенту і простоює менше, специфіка «скоропорт» накладає свій відбиток. Процес значно ускладнюється. Потрібно висока кваліфікація і акуратність персоналу, строгий контроль стану холодильної установки і розуміння деяких деталей, які обіцяють проблеми і сплату неустойки.

Перш ніж підписати договір і почати завантаження, потрібно досконально з’ясувати у диспетчера наступні нюанси:

• Наявність під’їзду під тип машини, точне встановлений час навантаження;
• Клас і специфіку вантажу, однорідність, температурний режим, додаткові умови перед-, постобработки кузова і хто буде її проводити;
• Готовність пакету документів і дозволів, санітарних книжок, правильність їх оформлення, наявність в ТТН або CMR контактів відповідальних осіб, пломбування кузова після навантаження (вона обов’язкова для швидкопсувних вантажів);
• Всі щодо строків вантаження, транспортування, розвантаження, готовність приймаючої сторони. Тут потрібно поводитися дуже уважно. Нерідко в документації вказують терміни великі, ніж придатність вантажу, або нереально применшення. Щоб уникнути проблем, перевіряйте це і складайте додаткову угоду, якщо були виявлені неточності.

Зайвий раз перестрахувавшись, ви, можливо, втратите небагато часу, але збережіть гроші, нерви і репутацію.

Залишилися питання?

Залиште свої контакти, щоб зв'язатися з нашим спеціалістом.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.