Телефонуйте:
+38 (080) 033-49-73
Згідно із законодавством, кожен вантаж, що піддається транспортуванні, повинен бути застрахований. Але ця обставина, в деяких випадках, не влаштовує, як замовника послуг, так і його виконавця по ряду об’єктивних причин.
Обов’язкове страхування тягне за собою автоматичне підвищення вартості послуг – страждають логісти, що працюють в правовому полі. Деякі фірми з сумнівною репутацією демпінгують якраз за рахунок «лівих» полісів, виданих страхової-одноденкою, але з використанням бланків, вкрай схожих на офіційні від відомої компанії.
Зрозуміло, що написати на папері можна все що завгодно, і навіть контролюючі органи, (якщо машина не перетинає митницю) навряд чи запідозрять підступ. Правда, при виникненні форс-мажорній ситуації, вантажовласник залишається ні з чим, а перевізник, хоч і відхрещується від «партнерів», які торгують неофіційними полісами, отримує купу додаткових проблем. У зв’язку з чим виникає закономірне питання: чи варто того економія в кілька відсотків?!
Інша проблема пов’язана із загальним ускладненням процесу. У випадках з нестандартними вантажами, складними маршрутками і т.д. експертам може знадобитися час на розрахунок вартості поліса – як результат, термінова доставка затягується, клієнти обурюються, заводи стоять без сировини, ну або щось в цьому роді. Плюс до всього, кожна додаткова папір – вже ускладнення процесу, який потрібно максимально спростити в інтересах всіх учасників ринку.
Але давайте не будемо надто критикувати необхідність страхування, а згадаємо свіжу статистику 2017 року, згідно з якою Україна перебуває на 134 місці з 138 за станом автомобільних доріг. В середньому по країні щодня відбувається 554 аварії (в 4 рази більше, ніж в європейських країнах), лідирує Київська область, де за останнє десятиліття відбулося понад півмільйона ДТП. Крім того, за інформацією УЗ, більше 90% рухомого складу нашого монополіста зношене.
Додамо до всього нелюбов водіїв проходити медкомісію офіційно, через жахливі черг і бюрократії. Отримаємо констатацію неприємного факту – страхування в логістиці в сучасних українських реаліях – необхідність. Але скоротити його вплив на ціноутворення можна. Потрібно тільки наблизитися до розвинених країн по цифрам статистки злочинів, ДТП, відновити дорожню інфраструктуру, реформувати медицину і т.д. Знизяться ризики, а за ними і ставки страхових компаній.
Залиште свої контакти, щоб зв'язатися з нашим спеціалістом.