Телефонуйте:
+38 (080) 033-49-73
У перспективному майбутньому стратегія в розвитку портів буде спрямована на якість ан е на кількість. Чисельність їх буде скорочуватися, а масштаби і розміри збільшуватися. Прямими конкурентами портів стануть офшорні компанії.
Основним напрямком стане зменшення впливу на навколишнє середовище та екологію. Порти будуть великими, робота буде максимально автоматизована щоб звести до мінімуму людський фактор. Основні тези в розвитку портів майбутнього це: розумність, стійкість, швидкість, розмір і простір.
Розумність. Щоб уміти пристосовуватися до нових умов і технологій порту необхідно бути «розумним». Це означає володіти вмінням правильно використовувати всі наявні засоби для формування вартості, максимально ефективно задіяти простір і трудомісткість часу. Максимально використовувати різноманітні технічні можливості, інформацію і досвід. Прагнути бути лідером у своїй галузі використовуючи і впроваджуючи нові методи та технології в роботі.
Стійкість. Важко вижити порту у якого немає стійкості. Цей елементарний теза є одним з базових для існування і діяльності. У майбутньому для отримання ліцензії на роботу порти повинні будуть звести до мінімуму шкоду наноситься довкіллю. Це означає що порти повинні будуть «озеленюватися». Що в свою чергу призведе до нової можливості для портів, тому що таким чином вони буду скорочувати викиди вуглецю.
Швидкість. Швидкість має основне значення для залучення перевізників, це означає гнучкість у вирішенні будь-яких питань, найкраще обладнання і високий рівень. Портова логістика – це найслабша ланка. Недостатньо просто бути портом який працює 24 години на добу. Чи будуть готові митні органи, логістичні компанії і водії вантажівок відмовитися від існуючої практики і перейти на новий рівень роботи. Автоматизація – це зменшення кількості робочих місць і тут потрібен компроміс. Чи збільшиться вартість вантажів від цього «прискорення»? Це питання залишається актуальним з огляду на низьку швидкість вантажних суден.
Розмір. Розмір порту безпосередньо залежить від розміру флоту. Великим судам необхідні великі порти. Що в свою чергу призводить до укрупнення перевізників. Завдяки збільшенню, порт ставати більш концентрованим, все просто: великі судна-більше вантажу -больше прибуток.
Простір. В основному простір портів обмежена через їх близьке розташування до населених пунктів. Особливо ця проблема актуальна у великих зростаючих містах. Тому в майбутньому порти будуть розташовуватися за межами міст. Але є і така крайність як офшорні порти, вони не є частиною берегової лінії, а пов’язані з нею залізничної або автомобільною дорогою. Вони можуть бути дешевше, але в той же час вони дуже залежні від метеорологічних умов.
В майбутньому світ побачить більше інноваційних, автоматизованих, екологічних та офшорних морських портів.
Залиште свої контакти, щоб зв'язатися з нашим спеціалістом.