Телефонуйте:
+38 (080) 033-49-73
25% аеропортів України заявили про бажання розвивати авіаперевезення, а в Борисполі навіть зібралися будувати вантажний хаб. Але так чи райдужні перспективи галузі і затребувана вона? Відповідь на питання дає суха статистика і факти.
У 2012 році вітчизняні авіакомпанії перевезли ні багато ні мало, а 112 тисяч тонн вантажів. Це був пік затребуваності за всю історію незалежної України. Але події останніх років негативно позначилися на галузі, майже 50% роботи якої забезпечував російський транзит.
До 2015 року частка авіавантажів і пошти склала 69,1 тис тонн, що відповідає 0,5% від усього вантажопотоку країни. При цьому більше половини вантажів проходить через Бориспіль, спеціальний термінал якого працює максимум на 65% від розрахункових можливостей.
Україна – компактна країна, тому внутрішні перевезення повітряними судами нерентабельні за винятком транспортування цінного негабариту і термінової доставки. Доцільно говорити лише про транзит вантажів. За словами Євгена Кравцова (Мінінфраструктури), українські аеропорти можуть виступити альтернативою стамбульському. Зараз саме він є основним перевалочним пунктом на шляху з Азії до Європи і працює в режимі 100% завантаження.
Сьогодні спробувати реалізувати задум в більшій мірі готовий тільки Бориспіль. Також прагнення висловлює адміністрація аеропорту «Запоріжжя», розмірковуючи про вигідному розташуванні терміналу поблизу залізниці і траси державного значення. Але щоб повітряні ворота України почали приймати вантажі з Азії, потрібні великі інвестиції.
Поки «заманити» іноземних вантажних авіаперевізників можна тільки завдяки значним знижкам на обслуговування. Також конкретні кроки потрібно очікувати від держави. Наприклад, переконати DHL, який збирається будувати логістичний центр у Східній Європі, вибрати нашу країну.
Однак, повноцінний розвиток авіаперевезень вантажів можливо тільки за умови збільшення обсягів як транзитної доставки, так і імпорту з експортом. Реалізація задумки вимагає залучення інвестицій для розробки концепції розвитку аеропортів, реконструкції терміналів, модернізації інфраструктури. Все залежить від дій чиновників і дипломатів.
Залиште свої контакти, щоб зв'язатися з нашим спеціалістом.