Телефонуйте:
+38 (080) 033-49-73
Контейнерні перевезення сьогодні є одним з кращих способів доставки, виходячи з позиції зручності і безпеки. Вони ідеально підходять для транзиту, міжнародної та трансконтинентальної транспортуванні по декільком вагомих причин.
1. Стандартизація
Існує не так багато ходових типів контейнерів. В основному використовуються 20, 40 футові і кілька видів спеціалізованих ємностей (відкриті, рефрижератори, танки, високі, вентильовані). Стандартизація габаритів і посадочних місць дозволяє з легкістю перевантажувати контейнер між різними ТС – провести вантаж по морю, дорозі і ЖД шляхах без «розпакування». Одним словом, на мультимодальні перевезення з контейнерами економиться маса часу, грошей і сил. Одночасно, розширюється географія доставки – контейнер привезуть в будь-яке місце, де є дороги.
2. Безпека
На відміну від тентований або оббитого бляхою кузова, контейнер не вийде розкрити за допомогою консервного / канцелярського ножа. Гофровані сталеві листи на звареному каркасі надійно оберігають вантаж від зазіхань третіх осіб і різного роду пошкоджень, несприятливих погодних умов, інших впливів і влучень вологи. Головне, щоб вміст було добре запаковано і щільно укладено. Більш того, система опломбіранія контейнерів виглядає в рази надійніше, ніж у інших згаданих нами типів кузовів.
3. Фінансова вигода
На обробку відправлення потрібно мінімум витрат, вартість вантажно-розвантажувальних робіт знижується за рахунок використання техніки. Праця бригади вантажників завжди коштує дорожче платні одного оператора спецтехніки. Також не можна не згадати, що тариф для контейнерів нижче, ніж на інші методи доставки через великий обсяг «посилки».
Отже, за фактом, використовуючи контейнери, ми отримуємо дешеві і безпечні перевезення з мінімальними ризиками в плані виникнення форс-мажорів та інших непередбачених обставин. Але і тут є свої підводні камені.
Почнемо з того, що вам, так чи інакше, доведеться платити за оренду контейнера в дві сторони. Звичайно, у випадку з затребуваними напрямками, логісти можуть знайти клієнта, який завантажить його «тару» на зворотний маршрут, але виходить далеко не завжди.
Другий негативний фактор – низька швидкість мультимодальной перевезення. Якщо фури і жд платформи-контейнеровози в наших широтах майже не простоюють через аномальні опади або спеки, то з морським транспортом ситуація вигладить інакше. Все залежить від погоди.
Також в портах і на пунктах перевалки можуть виникати черги. Для контейнерів потрібен кран, який за раз «переставляє» тільки по одній одиниці. Найчастіше, «перекидати» вміст з кузова в кузов за допомогою вантажників виходить значно швидше очікування в черзі.
Залиште свої контакти, щоб зв'язатися з нашим спеціалістом.