Телефонуйте:
+38 (080) 033-49-73
Жорсткі правила, які були введені для габаритно-вагового контролю, на українських автомобільних дорогах, істотно вплинули на формування логістики для перевізників зернових продуктів.
Згідно з новими правилами обмежено рух вантажних автомобілів по автодорогах загального користування з масою понад 40 тн і навантаженням на осі автомобіля відповідно не більше 11 тн на одну вісь, 16 тн здвоєні осі і 22 тн строєні осі. Іншими словами якщо раніше одна вантажівка міг перевозити до 40 тн продукції, при чому загальна маса автомобіля могла досягати до 60 тн., То після посилення правил вагового контролю цей вага склала не більше 20-25 тн.
Справедливості заради треба сказати, що на даний момент такі обмеження по ваговому контролю активно діють тільки в Південній частині України. І підприємства, що знаходяться в цих областях, потрапили в дискримінаційні умови порівняно з підприємствами центру і сходу України.
Зміни, які можуть чекати Україну в слідстві посилення габаритно-вагового контролю:
1. Значне зменшення питомої ваги автотранспорту при транспортуванні зернових продуктів в порти України. Раніше на автотранспорт доводилося до 25% перевезень зернових від загального обсягу, на даний момент цей показник знизився на 5%.
2. Збільшення навантаження на залізничний транспорт, а з урахуванням того що в Укрзалізниці транспортний парк вагонів-зерновозів налічує не більше 10-11 тис.од., це спричинить за собою і інші проблеми.
3. Збільшення витрат на логістику з експорту зерна. На даний момент вартість українського зерна, що відправляється на експорт, вище ніж у інших світових відправників.
4. Нестача в спеціалізованому автотранспорті. У зв’язку зі зменшенням кількості перевезеного обсягу буде потрібно в два рази більше вантажівок.
5. Перевізникам доведеться переобладнати існуючий парк, призначений для великотоннажних перевезень, що спричиняє за собою додаткові витрати.
Залиште свої контакти, щоб зв'язатися з нашим спеціалістом.