Телефонуйте:
+38 (080) 033-49-73
Авіаперевезення – одна з галузей, в області яких Неоліт Логістикс надаються послуги, тому актуальним буде підведення підсумків роботи вітчизняних аеропортів за 2014 рік.
Державіаслужба повідомляє про те, що в українських аеропортах у 2014 році в порівнянні з 2013 пасажиропотік скоротився до 10,9 млн. Осіб (на 28%). Важливо все ж тут зазначити, що до уваги не прийнятий облік пасажирів у Сімферополі. Падіння скорочується в такому випадку до мінус 22,5%, а якщо врахувати Показники зруйнованих аеропортів Донецька і Луганська скорочують падіння і зовсім до 19%.
Істотний спад обсягів перевезень на авіаринку України дуже просто пояснюється загальною економічною і політичною вітчизняної ситуацією, а саме зниження рівня ділової та туристичної активності, менша купівельна спроможність населення, а також практично повна зупинка руху літаків у напрямках до Сімферополя, Луганську і Донецьку.
Що стосується головних повітряних воріт країни, то аеропорт Бориспіль у 2014 році обслужив на 13% пасажирів менше, ніж у 2013. Цифра склала 6890000 чоловік. Кількість вильотів літаків теж впало на 11%, склавши 72 тис. Ситуація майбутніх бориспільських перевезень залежить одно від подій країні та стану основного перевізника МАУ, частка якого склала в 2014 році 49,8%.
Ще один столичний аеропорт Жуляни поніс куди більші втрати в 2014 році. Жуляни, як відомо, обробляють внутрішній пасажиропотік. За рахунок його падіння пасажиропотік через Жуляни впав на 40,7% – до 1,09 млн осіб. Кількість рейсів знизилося до 23,711 тис, склавши 40% падіння. Перевізники «Янейр», Fly Vista припинили свої перевезення, а російська компанія «Трансаеро» скоротила перевезення в московському напрямку. Базовий перевізник «Візз Ейр Украінв» все ж допомагає Жулян триматися на плаву. Нагадаємо, що всі внутрішні рейси в Жулянах були переведені на обслуговування в термінал А, який раніше обслуговував лише міжнародні перельоти.
Аеропортом Одеси в 2014 році було обслуговано на 19,2% пасажирів менше, ніж в 2013 році. Це число склало 863,9 тис. Чоловік. Міжнародні потоки впали на 21% (до 693,9 тис. Осіб), внутрішні – на 11,9% (до 170 тис. Осіб). Слід зазначити також, що потік на рейсах на далеке зарубіжжя впав на 8,9%, на внутрішніх рейсах – на 11%. З кінця грудня традиційно розпочалося виконання так званих лижних рейсів Одеса – Івано-Франківськ.
Львівський аеропорт за 2014 обслужив 585 тис. Туристів і мандрівників, що стало на 16,5% менше, ніж показники 2013 року. Кількість пасажирів міжнародних рейсів знизилося на 16,8%, склавши 479,6 тис. Осіб, внутрішніх – на 15% (до 105,6 тис. Осіб).
Повітряні ворота Дніпра здивували невеликим падінням – 1,8% (до 446,8 тис. Осіб). Це можна пояснити свого роду компенсацією втрати Донецького аеропорту, а також відновленням роботи компанії «Дніпроавіа», яка до 2014 року виступала лише як оператор «Аеросвіту». Втім, керівництво аеропорту стурбоване загострення військового протистояння на Донбасі, що може спричинити за собою можливе закриття повітряного простору над Дніпропетровською областю.
Харківський аеропорт у 2014 році втратив 27,7% пасажирів, зупинивши свої показники на позначці 437,5 тис. Осіб. Міжнародний вантажопотік впав на 32,2% (до 356,6 тис. Осіб) в той час як внутрішній навіть збільшився на 2,3%. Це зрозуміло за рахунок збільшення навантаження внутрішнього рейсу Харків – Бориспіль. Крісла літаків, що вилітають до столиці, також були забезпечені за рахунок відмін рейсів Аерофлоту і скорочення колишньої інтенсивності польотів Austrian Airlines. Як і для Дніпра існує загроза закриття повітряного простору.
Аеропорт Івано-Франківська всупереч невтішним результатам інших аеропортів показав позитивні результати, які відзначилися невеликим зростанням в 1,2% (до 25, 2 тис. Пасажирів).
Позитивним моментом також стало після тривалої перерви відновлення роботи Херсонського аеропорту. У жовтні з Херсона почали літати Turkish Airlines. У червні планується додавання рейсів цієї компанії з 4 до 7 на тиждень. Кількість обслужених пасажирів за звітний період все ж є більш ніж скромним – 7,9 тис. Пасажирів.
Залиште свої контакти, щоб зв'язатися з нашим спеціалістом.