Заявка на швидкий розрахунок вартості перевезення
Заповніть форму, і наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом

Іноземна тяга. Думка інвесторів про жд ринку України

22.07.2016

Обсяг інвестицій, який потрібно для модернізації транспортного парку вантажних і пасажирських локомотивів становить близько 10 мільярдів доларів. Процес цей довгий і його реалізацію планують здійснити до 2020 року. Провідні світові виробники хочуть поділити між собою цей «шматок пирога».

У західній частині Дніпропетровської області розташована ж / д станція П'ятихатки-Стикова. На цій станції постійно простоює багато вантажних і пасажирських вагонів, тут можна побачити швидкісні «Хюндаї» і «Тарпани», а так само старенькі зелені локомотиви ВЛ82. Складається враження, що поблизу розташований великий місто або портової термінал, але це зовсім не так. Біля цієї станції розташоване невеличке село, в якому проживає всього пара сотень жителів.

Нагромадження цієї техніки можна пояснити дуже просто: станція П'ятихатки є стикового. Це означає, що вона технічна і призначена для того, щоб вагони могли переміщатися за допомогою локомотивів з однієї системи електрифікації на іншу, тобто з змінного на постійний струм і навпаки.

Такий приклад показує, що Україна потребує закупівлі Мультисистемність локомотивів, які можуть їздити по всій території країни, не залежно від стандартів ліній електрифікації. Це значно прискорить перевезення вантажів. Відповідно і вартість перевезення. Локомотиви, які зараз використовуються на таких станціях застаріли. Останній такий локомотив був випущений в 1979 році. І на ж / д дорогах України це не виняток, а правило.

Іноземні інвестори вже давно придивляються до залізничного ринку України. Компанія Alstom, яка працює в сфері інноваційних рішень і інтегрованих залізничних систем зацікавлена ​​у співпраці з Україною в залізничній галузі. Провідні фахівці можуть як модернізувати існуючий рухомий склад, так і запропонувати абсолютно нові рішення.

Такі великі компанії як Alstom, Bombardier Transportation, GE Transportation, розглядають Україну як конкурентноздатного партнера на ринку залізничних перевезень і готові співпрацювати в цій сфері. Питання в іншому, чи готовий уряд України змінювати законодавство, переглядати старі і створювати нові закони для розвитку залізничної інфраструктури. Економічно вигідне розташування України робить її вигідним і перспективним партнером для багатьох великих інвесторів, але застарілі закони і бюрократія гальмують її розвиток і залишають в далекому радянському минулому.