Заявка на швидкий розрахунок вартості перевезення
Заповніть форму, і наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом

Інфраструктурні проекти України в 2017 - куди підуть бюджетні гроші?

15.02.2017

Як відомо, Міністерство інфраструктури отримало в розпорядження рекордний обсяг бюджетних коштів на 2017 рік. Природно, на модернізацію і відновлення всіх українських доріг, шляхів і терміналів грошей не вистачить, але деякі довгобуди і проблемні ділянки отримають належне фінансування. Давайте розберемося, на які ключові проекти були виділені значні суми.

Дороги, кордони і поляки

На відновлення і розвиток дорожньої мережі в цілому витратять 35 млрд гривень. Відповідно до заяв міністра Омеляна, грошей вистачить на ремонт 2.2 тисячі км доріг - в три рази більше, ніж роком раніше. Зокрема, траси Р-52 Дніпро-Решетилівка, доріг у Львівській області та під'їздів до Києва. Відносно «дороги смерті» Н-11 (Дніпро-Миколаїв) чиновники міністерського рівня планів не озвучили.
Уряд Польщі в 2017 прокредитує цілий ряд проектів на загальну суму 69 млн грн. Кошти обіцяють спрямувати на реконструкцію доріг Західної України, облаштування пропускних пунктів на кордоні і встановлення автоматизованих систем контролю.

Водний транспорт

Поки тривають суперечки навколо нового закону про річкових перевезеннях і допущення судів під міжнародним прапором до роботи в Україні, достеменно відома сума, передбачена на підтримку водних шляхів і шлюзів на Дніпрі. Уряд виділив 39 млн грн, але Міністерство інфраструктури планує залучити ще 105 млн грн з фондів ЄС для реконструкції об'єктів.

Проекти та стратегії

Укрінфрапроект на свої потреби отримає більше 2 млн грн, але 4/5 від цієї сум піде на зарплати і комунальні платежі. Куди відправлять залишилися 400 тисяч, поки невідомо. Імовірно, відомство займеться реконструкцією аеродромів. А ось на впровадження транспортної стратегії грошей явно пошкодували. Поточна програма, розрахована до 2020 року, буде профінансована на 1 млн грн.

Довгобуди

Кількість анекдотів про метро в Дніпрі і мосту через Дніпро в Запоріжжі може істотно зменшитися. На реалізацію першого проекту виділено 540 млн кредитних коштів. За словами мера міста, активна фаза робіт з добудови метро почнеться ближче до осені. А ось мостобудівники Запоріжжя отримають всього 250 млн грн замість обіцяних прем'єром 500 млн. Що вдасться зробити за ці гроші, поки невідомо.