Заявка на швидкий розрахунок вартості перевезення
Заповніть форму, і наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом

Інтерв'ю порталу l2b.ua

11.09.2012

Історія успіху компанії Неоліт ЛогістиксДНЕПР

Інтерв'ю порталу l2b.ua від 26.08.2011

Оригінал інтерв'ю

Добрий день! Розкажіть трохи про Вашу компанію.

- Історія компанії "Неоліт ЛогістиксДНЕПР" почалася з 2003 року з покупки автомобіля вантажопідйомністю 5 тонн у 2004-2005 році було придбано ще 2 автомобілі вантажопідйомністю 20 т. У 2006 році було прийнято рішення займатися не тільки перевезеннями, але експедиційною діяльністю. Бурхливий розвиток компанії почалося з 2007 року протягом 3х років компанія зайняла лідируючі позиції на ринку транспортно-експедиційних послуг Дніпра. На даний момент на підприємстві працюють 20 менеджерів з транспортно-експедиційної діяльності всі вони справжні професіонали своєї справи з солідним досвідом роботи.

У нас існують два окремих підрозділи з перевезення негабаритних вантажів та по перевезенню небезпечних вантажів. Компанія в першу чергу орієнтована на перевезення в міжнародному сполученні основні напрямки це Німеччина, Польща, Чехія, Бельгія, Італія, Іспанія, Франція, Нідерланди. З 2010 року значно ми розширили номенклатуру наших перевезень - Росія, Казахстан, Туреччина, Грузія, Вірменія, Узбекистан. Окремо хочу відзначити виконані нами негабаритні перевезення щомісяця компанія здійснює не менше 15 перевезень подібного роду. На сьогоднішній ви не знайдете компанії в сфері транспортно-експедиційних послуг на ринку України, яка так само динамічно розвивалася, мала такий молодий і прогресивний колектив, постійно самовдосконалюватися і пропонувала такий рівень обслуговування своїх клієнтів.

Яка на Ваш погляд ситуація на ринку транспортно-експедиційних послуг на сьогоднішній день, і яке місце займає Ваша компанія серед їй подібних?

- Ситуація на ринку транспортно-експедиційних послуг залишається вкрай складною. На ринку присутня величезна кількість дрібних компаній, у яких найчастіше працюють некомпетентні, малопрофесійні люди, для таких компаній не виконати свої зобов'язання перед замовником транспорту звичайна справа, також для них є звичайною практикою значно затримати або взагалі не здійснити оплати кінцевому перевізнику. У багатьох клієнтів сформувалася думка, що з прямим перевізником працювати більш надійно і вигідно ніж з експедиційною компанією. Але звичайно ж це не завжди так, про що свідчить більше 300 постійних клієнтів нашої компанії. Компанія "Неоліт ЛогістиксДНЕПР" займає лідируючі позиції серед подібних компаній з Дніпра та входить до 10 кращих транспортно-експедиційних компаній України.

Які переваги має Ваша компанія перед рядом інших аналогічних компаній?

- Вже зараз "Неоліт ЛогістиксДНЕПР" ; готовий запропонувати своїм клієнтам європейський рівень сервісу у сфері транспортних перевезень за українськими цінами. Ми завжди націлені на потреби нашого клієнта! Ми ніколи не дозволимо собі не надати транспорт клієнтові після підписаної заявки або не компенсувати збитки пов'язані з несвоєчасною доставкою вантажу. Ми не дозволяємо, затримувати оплати або не чесно вести бізнес з нашим партнерами, перевізниками. Ми можемо обслуговувати нашого клієнта комплексно, наприклад, стоїть завдання доставити вантаж з Мілана в Дніпро з подальшим його зберіганням. Ми зможемо надати транспорт для перевезення, затоможіть вантаж в Італії, підготувати всі документи для проходження кордону, растоможіть вантаж в Дніпрі, доставити його на склад і забезпечити зберігання на складі.

Хто є Вашими основними клієнтами?

- На даний момент число постійних замовників у компанії близько 300, деякі з цих компаній користуються нашими послугами вже більше 5 років. Серед основних клієнтів компанії можу виділити наступні: Корпорація Біосфера, Дніпровський завод Інтрекорн, Дніпровський тепловозів ремонтний завод, Компанія Агротек, корпорація Алеф, торговий Будинок Полімери України, Богдан Моторс, Херсонський Машинобудівний Завод, компанія ДомусФрігус, ВАТ ПБК Славутич, АТЗТ єврометалу, НПФ Дніпротехсервіс , грузинський нафтовий термінал Чорного Моря, Таразскій Металургійний комбінат (Казахстан), Retal Industries Ltd (Москва), BEV Gmbh (Німеччина).

Які вантажі ви не возите і чому?

- На даний момент єдина сфера, яка нами не охоплена це перевезення контейнерів. Пов'язано це скоріше з корупцією, в основному на ринку контейнерних перевезень працюють Одеські компанії, чужих туди не пускають. А так будь-який вантаж, який теоретично можна перевести за допомогою автомобільного транспорту входить в номенклатуру перевезених нами вантажів (палетування, насипний, наливний, небезпечний, негабаритний вантаж).

Компанія « Неоліт ЛогістиксДнепр »має свій автопарк або орендуєте?

- На сьогоднішній день власний парк компанії налічує 15 автомобілів DAF та MAN вантажопідйомністю 10-20 т і корисним об'ємом від 56 м3 до 118 м3, а також 3 трала для перевезення негабаритних вантажів вантажопідйомністю до 60 т.

Всього в нашому розпорядженні більше 500 автомобілів будь-яких типів, будь-якої вантажопідйомності. Всі автомобілі, які ми надаємо нашим клієнтам працюють з нами, згідно довгострокових договірних відносин. Щомісяця "Неоліт ЛогістиксДНЕПР" оновлює і доповнює власний парк автомобілів.

 

 

 

Як Ваша компанія залучає нових клієнтів і утримує старих?

-Клієнтська база у нас вже дуже обширна, нові клієнти приходять до нас за рекомендаціями від наших нинішніх клієнтів. Це найкращий, на нашу думку, спосіб залучати нових клієнтів. Наприклад, компанія, яка експортує пластикову пляшку України в Грузію і є нашим клієнтом рекомендує своїм партнерам працювати з нашою компанією в сфері транспортних послуг і ми перевозимо їх готову продукцію назад в Україну чи Росію. Так ми отримуємо можливість закільцювати маршрути і виключити холості пробіги автомобілів і за рахунок цього запропонувати клієнтам оптимальну вартість послуги. Для наших постійних клієнтів ми пропонуємо різні програми лояльності - відстрочку платежу, знижки при великих обсягах перевезення, істотне зниження ціни при доставці вантажу в попутному напрямку або при доставці збірного вантажу. Хочеться відзначити, що за останні 4 роки, навіть незважаючи на кризу компанія не втратила жодного стратегічно важливого клієнта, а тільки збільшила їх кількість більш ніж в два рази.

З якими проблемами Ви найчастіше стикаєтеся в процесі Вашої діяльності?

- Основна проблема, з якою стикається наша компанія, це невчасна оплата клієнтами за виконані послуги. Для українських компаній є абсолютно нормальною практикою затримати оплату послуг на тиждень або на дві або в гіршому випадку взагалі не оплачувати за здійснені перевезення. З нерезидентами ми таких проблем не відчуваємо. Також суттєвою проблемою є простої автомобілів при виконанні митних операцій та складність проходження кордону особливо Українсько-Російської.

Ваша компанія на ринку транспортно-експедиційних послуг вже 8 років, назвіть найуспішніший на Ваш погляд реалізований проект?

- У 2010 році компанія забезпечила доставку негабаритного обладнання 15 автопоїздами з Дніпра в Поті (Грузія) для нафтового терміналу в Чорному морі. У 2011 році була перевезена турбіна з Дніпра на Кустанай (Казахстан) масою понад 80 т і шириною 4м.

Як Ви плануєте розвиватися далі?

- У планах компанії до 2015 року стоїть завдання збільшити власний парк автомобілів до 50 одиниць. Також планується спорудження власних складських площ в Дніпрі і Харкові. Відкриття філій експедиційного підрозділу компанії в Києві та Харкові в 2012 році. Основним завданням на майбутнє ми бачимо в тому, щоб запропонувати нашим клієнтам повний комплекс логістичних послуг європейського класу за українськими цінами.