Лютий 28, 2017

Жорсткість вагового контролю на дорогах України: реалії, плани і перспективи

Урядова програма по впровадженню системи контролю за перевантаженням на дорогах внесла корективи в середні ціни послуг в сфері логістики. Багато компаній, що мали можливість здешевити собівартість 1 км в дорозі за рахунок завантаження кузова більше норми, відчули на собі штрафи. Ризикові все ще продовжують працювати «навмання» і намагаються прокладати маршрут так, щоб уникнути заїзду на комплекс контролю, але їх стає все менше. Так заходи виявилися ефективними або скоро галас стихне? Давайте розберемося.

Реалії 2016 року

Станом на кінець минулого року пересувні і стаціонарні пункти контролю працювали цілодобово в 14 областях України, ще в 4 областях вони функціонували в денний час. Всього на дороги вивели 24 пересувних комплексу, 22 з яких функціонують + – стабільно. Сумарно на балансі Укравтодору числиться 34 комплексу, але 10 з них вимагають дорогого ремонту. І це тільки пересувні. Стаціонарних в країні всього кілька штук (в Житомирі, Одесі), їх стан близький до неробочому.
Статистика могла б потішити любителів перевантажувати фури. Мовляв, скоро доламали все обладнання, і будемо їздити як раніше. Але менше ніж за рік, ваговий контроль пройшли більше 120 тисяч ТС. За результатами перевірок нараховано 2.6 млн гривень штрафів і майже 35 млн плати за проїзд. Вражає? А що буде в 2017?

Плани та перспективи на 2017

Міністерство інфраструктури вже провело тендер на закупівлю 78 нових пересувних лабораторій, витративши 117 мільйонів гривень з кредитних коштів ЄС. Нові комплекси обіцяють бути мобільними, надійними і точними, але, що найголовніше, в сумі ми отримуємо більше сотні пунктів перевірки, які можна швидко розгорнути і згорнути. Планувати маршрут в об’їзд стане набагато складніше, а штрафи обіцяють тільки рости.
За словами глави Укртрансбезопасності Михайла Ноняка, це ще не все! Структура планує довести число нових працездатних пересувних комплексів до 250 і реконструювати стаціонарні. Такої кількості вистачить, щоб повністю перекрити всі об’їзди перевантаженим фурам. «Обійти зі спини» не вийде – рекомендуємо логіста впритул зайнятися розробкою нових стратегій.

Залишилися питання?

Залиште свої контакти, щоб зв'язатися з нашим спеціалістом.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.