Січень 15, 2016

Мультисистемні локомотиви

Мультисистемні (електричні) локомотиви – це локомотиви, які можуть пересуватися, використовуючи різні системи електричної напруги, а також різні його типи. Такі локомотиви не зупиняються, переходячи від однієї системи електрифікації до іншої, використовуючи короткий проміжок часу для перемикання з одного типу напруги на інший.

Для чого потрібні мультисистемні локомотиви? Через великої різниці систем електрифікації на залізницях, іноді в межах однієї країни такі системи можуть мінятися кілька разів, поїзди повинні часто переходити від однієї системи до іншої. Це істотно збільшує час доставки вантажів, тому при прибутті на переключающую станцію з іншим напругою локомотив міняють на інший. У таких станцій є верхні дроти, які можуть переходити від однієї напруги до іншого, таким чином поїзд прибуває з одним локомотивом, а убуває вже з іншим. Найчастіше це дуже незручно, вимагає багато витрат і часу.

Саме тому доцільно і економічно вигідно використовувати на залізничних перевезеннях локомотиви, які можуть «підлаштовуватися» під умови різних станцій. У Європі використовуються локомотиви, які можуть працювати з чотирма системам: (DC на 1.5 кВ, DC на 3 кВ, 15 кВ 16 ⅔ Гц AC, 25 кВ, AC на 50 гц).

Мультисистемні локомотиви відрізняє низька вартість експлуатації і ремонту. При експлуатації на магістралях вони можуть розвивати швидкість до 140 км / год при перевезенні вантажних складів і до 200 км / год при перевезенні пасажирських складів. Вони використовуються для забезпечення безперервних поїздок по маршрутах, які займають більше ніж одну систему електрифікації, а також на великі відстані, перетинаючи кордони різних країн і держав з різними системами і типами енергопостачання.

Антоненко М.І. 14.01.16

Залишилися питання?

Залиште свої контакти, щоб зв'язатися з нашим спеціалістом.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.