Квітень 26, 2017

Ринок зерновий логістики навесні 2017 – реалії та перспективи

У цьому році заплановано реалізацію декількох інфраструктурних проектів, які повинні позитивно позначитися на рику зерновий логістики. Зокрема, до кінця липня «Нібулон» обіцяє завершити будівництво терміналу в селі Біленьке, що знаходиться в Запорізькій області. За проектом, він буде пропускати до 450 тонн зерна на рік, а логістичні витрати будуть нижчими за поточні на 4-6 доларів / тонна.

Також в порт Південний обіцяє зайти великий зарубіжний інвестор DP World, що дасть потужний поштовх для розвитку ринку вантажоперевезень морем і зерновий логістики зокрема. Ще зараз активно опрацьовується варіант реконструкції старого складу генеральних вантажів в Маріупольському порту під сучасний зерновий кластер, здатний перевалювати до 2 млн тонн на рік і одночасно зберігати 130 тис тонн зернових. Але на проектну потужність він зможе вийти тільки до 2019 року.

А поки всі описані події тільки в планах, давайте з’ясуємо, скільки аграрії реалізували зернових і чи підуть вони на рекорд в 2017?

Попереднє досягнення підприємств АПК датується 15-16 звітним роком. Вони змогли відвантажити 39,5 млн тонн зернових. У 16-17 році рекорд може повторитися або навіть оновитися. Станом на середину квітня, Мінагропрод рапортує про реалізовані 35 млн тонн. Прогноз до закриття звітного року складає 40 млн тонн.

За видами зернових, на експорт відправили:

• Майже по 15 млн тонн пшениці і кукурудзи;
• 4,9 млн тонн ячменю, 4,3 тис тонн жита;
• 299 тисяч тонн борошна з них 298 пшеничного.

Як бачите, аграрії не збираються зменшувати обороти і підштовхують ринок зерновий логістики до стрімкого розвитку. Перевалочні термінали активно будуються, інвестори шукаються, проекти розвитку річкового і морського судноплавства просуваються. Нам залишається чекати, як вплине на ринок DP World і чи прийдуть нові інвестори.

Залишилися питання?

Залиште свої контакти, щоб зв'язатися з нашим спеціалістом.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.