Серпень 31, 2016

Проінформований – значить озброєний. Міфи і реалії «паливного» бізнесу.

Підвищуючи інформованість споживачів і трейдерів в сфері паливного ринку, прискориться його розворот в бік покупців.

Якщо покупець не має повного уявлення про, що здобувається товар, – то його можна з легкістю обдурити. Прагнення уряду перетворити народ в «електорат» із заздалегідь викликаним думкою, знижує освіченість українців. Навіщо докладати зусилля і в чомусь розбиратися, коли за тебе вже все вирішили. Професійні водії, інструктори автошкіл, інженери-автомобілісти впевнені в тому, що «чим вище октанове число бензину, тим він чистіше», а «дизель – це відходи від бензину тому не такий якісний». Кожен другий покупець вважає, що промислові автомобільні гіганти спеціально випускають неякісні автомобілі ділячись прибутком з нафтовими компаніями, які в свою чергу наживаються на автомобілістів завищуючи ціни на паливо. І частка правди в таких твердженнях є.

Природно, що «глобальної змови» не існує. По-перше, починаючи з 1980-х питома витрата палива скоротився в два рази, а за прогнозами до 2020 року зменшиться з 9 до 6 л / 100 км. Введення екологічних правил Євро обернулося для нафтопереробників колосальними збитками. Сучасні «Ломоносова» розуміють важливість громадської думки і його відповідність політичній ситуації, для тих, хто контролює ресурси. Тому «бензиновий змову», «глобальне потепління», «вичерпання природних ресурсів» – все це геніальні способи викачування грошей.

Віра автомобілістів в чудо добавки MPG-CAP і багато інших, які нібито збільшують потужність двигуна дозволяючи економити до 20% палива – істотно полегшують їх гаманці. Жодна з таких не пройшла офіційних випробувань за циклом NEFZ, а за даними (ADAC) Загальний німецький автомобільний клуб, такі добавки не тільки не скорочують, а й збільшують витрату палива на 1,4%. Чи не економлять паливо і присадки до моторного масла. А в відомій програмі “Руйнівники легенд» випуск № 53 розвінчаний міф про чудодійні властивості магнітних активаторах.

Помилкою так само є припущення про те, що використовуючи бензин з великим октановим числом ви збільшуєте потужність двигуна. Транспортний засіб потрібно заправляти тим паливом, яке зазначено в інструкції по експлуатації.

Особлива розмова про дизельному паливі. 3,5 млн власників бензинових транспортних засобів, які відповідають Євро 0-2 можуть просто переплачувати за непотрібний для них Premium, то 730 тис., Аналогічних дизельних автомобілів ефективно працювати на європалива взагалі не можуть. Це бортові вантажівки, зерновози, самоскиди, тягачі, спеціальна техніка (військова, пожежна) – радянського виробництва. Письмовий переклад такої техніки на європаливо призведе до того, що вона просто стане більше «диміти», впаде потужність двигуна, а витрата палива збільшиться.

Залишилися питання?

Залиште свої контакти, щоб зв'язатися з нашим спеціалістом.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.